Every Breath

Assalamualaikum

sejak hormon x balance nie..keja gua nak update blog ja..mungkin ni ja cara nak berkata-kata tanpa menghiraukan orang lain. malam ni kakak gua dah nak bersalin..mudah-mudahan segalanya berjalan lancar...and gua rasa gua antara mangsa2 yg tidak berdosa akan melakukan banyak kerja rumah yg sering dilakukan anak dara, seperti..bangun pagi, betulkan kain batik yang hampir terlondeh..mandi,sapu sampah diluar dan di dalam rumah, jaga budak2 kecik, jadi babysitter la tu..oh my god...malasnya aku...sapa yg xde keje..meh dtg umah aku jaga budak2 nie....

bahasa-bahasa kiasan yang digunakan, aku berdosa buat kali kedua..apa pula kali ini..tuhan sahaja yg tahu.

"Cause when I needed a place to hang my heart
You were there to wear it from the start
And with every breath of me, you'll be the only light I see"

p/s : saya budak baik

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih