Posts

Showing posts from October, 2010

people killing people dying

bangun je tido..aku tngok hanset aku.."eh ada dua mesej" aku pun baca.."yen sila buat sekurang-kurng nya 4 page assgmen IO" kata man kecik..haih..yela2.aku pun tros bukak laptop..sementara nk tggu dekstop klua..aku teringat hal semalam..haih panas semalam x abih lagi kat badan aku..bengang sangat. aku x tau knapa..kes smlm bagi aku kes kecil tapi bila xde orang nk mengalah dia jadi macam pukimak kau babi anjing (sori) tau x..ingtkan lepas tido boleh la lupa..ni sama je. panas aku x hilang..aku dah xde mood dh nk lepak dgn siblings aku..serius aku xde mood..memang motherfucker btoi la.sumpah x best...

pas2 aku pun buat la assgmen..sendiri ok..xde copy paste. skrang ni da siap da..pagi tadi umi mesej dia surh aku relax..haih..penat la mcm nie.

P/S : pok tok dgn black..fuck you.saya budak baik dan bkan seorang pencuri helmet..sekian,harap maklum.

why why why???

assalamualaikum, allah humma solli ala muhammad, wa ali muhammad.

kenapa ana dituduh bajet bagus?
ana hanya mahu mempertahankan kebenaran,
tetapi...
ana dituduh bajet bagus oleh orang itu..
kenapa ana dituduh bajet bagus?
ana ingin membela diri yang tidak berdosa
tetapi..
ana dimarahi oleh orang itu..
kenapa ana dituduh bajet bagus?
ana hanya insan biasa yang ceria dan suka bercakap
tetapi..
ana dimalukan oleh orang itu
kenapa ana dituduh bajet bagus?
ana hanya mahu menyatakan ana x bersalah sekeras mungkin.

jawapannya kerana manusia yang mengejar duniawi tidak adil
dan yang lebih penting ALLAH tahu aku tidak bersalah dan tidak bajet bagus. Kerana Allah Maha Mengetahui dan Maha Adil.

p/s: Ya Allah, lindungilah aku daripada musibah dan ketidak adilan manusia.

Manusia tidak pernah adil tetapi Allah SWT maha adil

Asslamualaikum, Allah Humma Solli Ala Muhammad, Wa Ali Muhammad

Based on a true story..


there is one story, the story is very cruel and cheap. One day, a man accused of a sect of men of Ahlul Bait to take his property, he did not accuse him real bad, but the language seemed to accuse the man was taking his property. this is not fair. This innocent man trying to defend themselves with a soft section in the beginning and tried to explain everything very well, but the man was still ignorant, and innocent man was finally raised his voice in order to drop the ego of man. The accused man, still does not want peace, suddenly there is a nobleman came to reconcile the tension. and he was suddenly scolded innocent man and he say that this innocent man who seems nice and also some points that make no sense. because of this noble man does not want to be involved in this case. innocent man was taken to admit defeat and withdraw. This innocent man had invited men to meet with the owner of real prope…

Apakah ini Islam Zaman sekarang??

Image
Assalamualaikum,Allahhumma Solli Ala Muhammad, Wa Aali Muhammad.

cuba kamu semua tengok gambar2 ini..dn perhatikan betul2 setiap inci,sudut,tulisan.haih...dunia2

LOKASI : Of coz la Malaysia, negara Islam kan...........
SUMBER : http://sabahdaily.blogspot.com/2010/10/inikah-fesyen-islamik-1malaysia.html











dah tengok kan..haih.ana ni bukan la alim sangat tpi..klau golongan2 borjuis ni telah mempermainkan nama islam..ana jdi marah dan sedih. lihat saja..mereka menggunakn nama ISLAMIC FASHION..tapi bagaimana mungkin fesyen seorang islam terdedah dengan aurat sedangkan pemakaian dalam islam adalah mentup aurat sepenuhnya terutamanya muslimah..dan perkara ini bisa memburukkan nma ISLAM yang kita cintai..MASHAALLAH.Kamu golongan borjuis ini tidk layak menggunakan nama Islam..

Ya Imam Mahdi sesungguhnya aku menunggu kedatangan Mu.

p/s : .........x kan dok senyap je kot JAKIM.