Posts

Showing posts from September, 2010

EID...

hari ini raya keenam and aku baru nk update segala criter ttg raya...hehe..malas kan.Lantak la!!!!
as usual..raya kat kampung mmg best..suasana beraya dkt kampung x sama dgn raya dkt bandar..well.korang susa nk nmpk bdk2 riang ria jln2 depan rmh korang,naik basikal,naik motor sampai lapan org x pakai helmet..hehe..and mereka semua ada misi penting iaitu KUMPUL DUIT RAYA!!! yeah..itula misi kanak2 ribena pada raya pertama..hahih..best sgt.
Raya pertama hari jumaat..pagi2 gua bgn awal,mandi sunat aidilfitri,kelua je bilik air gua tngok family sedare gua dtg..tngh mkn ketupat dkt dapur..:wei..awainya hampa sampai"tnya aku dalam keadaan separuh bogel..."kami nk raya kat kampung ni thn ni..thats why kami sampai awai." oo..ok2.gua pun tros masuk bilik..sarung boxer brief raya gua baru beli..kira innerwear raya gua la..haha than tros pkai baju melatu..and thun ni gua x beli baju melayu baru..sbb baju thn lepas pkai 2,3 kali jak..so x nak membazir la...
dah siap gua tros cabut pe…