Apakah ini Islam Zaman sekarang??

Assalamualaikum,Allahhumma Solli Ala Muhammad, Wa Aali Muhammad.

cuba kamu semua tengok gambar2 ini..dn perhatikan betul2 setiap inci,sudut,tulisan.haih...dunia2

LOKASI : Of coz la Malaysia, negara Islam kan...........
SUMBER : http://sabahdaily.blogspot.com/2010/10/inikah-fesyen-islamik-1malaysia.html











dah tengok kan..haih.ana ni bukan la alim sangat tpi..klau golongan2 borjuis ni telah mempermainkan nama islam..ana jdi marah dan sedih. lihat saja..mereka menggunakn nama ISLAMIC FASHION..tapi bagaimana mungkin fesyen seorang islam terdedah dengan aurat sedangkan pemakaian dalam islam adalah mentup aurat sepenuhnya terutamanya muslimah..dan perkara ini bisa memburukkan nma ISLAM yang kita cintai..MASHAALLAH.Kamu golongan borjuis ini tidk layak menggunakan nama Islam..

Ya Imam Mahdi sesungguhnya aku menunggu kedatangan Mu.

p/s : .........x kan dok senyap je kot JAKIM.

2 comments:

erah said...

ni kat Malaysia ke?
cam tak caya teruk sgt.
apa nak jadi daaa Malaysia :(

Pujangga Bercerita said...

yep..ni kat malaysia.
Rosmah mansur yang rasmi benda nie..haih.