Bila Emosi Bersuara

Assalamualaikum

Serius aku penat, walau x ke mana pun tapi aku penat..penat fikir, aku fikir banyak benda semata-mata nak dapt kehidupan sempurna..well..even aku belia lagi..tapi aku kena jugak fikir perkara-perkara akan datang..yeah im talking about kehidupan..masa2 aku sekarang dipenuhi dengan cuba memuaskan hati orang lain bukan untuk kepuasan aku..walaupun apa yg aku buat ni kadang2 tak memuaskan orang2 tertentu. Disebabkan aku dah x tahan aku terpaksa ber'taqi' semata2 untuk dapat kehidupan aku balik...lepas satu masalah selesai..datang lagi beribu.

yess..aku tak bebas mcm orang lain..masih terperuk di satu tempat. Mungkin aku masih terikat dengan beberapa pihak buatkan aku jadi mcm ni. Wadefak..bila aku fikir balik..aku x tahu sampai bila aku boleh tahan..lepas solat je mesti doa mintak yang baik2..tapi entahla..banyak kekusutan.
tapi satu hari nanti aku kna give up jugak..aku x boleh terus buat benda mcm ni yang aku rasa masih x nmpk apa2 keputusan......haih...penat3.

p/s : kalau ada peluang kedua..pasti aku tidak mensia2kannya..tapi....

Comments

Popular posts from this blog

Sebuah Satu Malam

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!