Azam Baru Bulan Ramadhan


Assalamualaikum...solawat.

azam bulan posa gua ialah nak khatam al-quran untuk kali kedua..yess...gua khatam al-quran dah lama dah..dajah 5 kot.tapi gua decide bulan ni nak khatam al-quran..and alhamdulillah la...dah separuh al-quran aku dah baca and aku x tau juzuk brapa dah coz aku baca je tanpa menghiraukan sekeliling aku. and kelemahan aku untuk alam dewasa ni...aku akan rasa sebak bila baca al-quran.knapa dan mengapa..aku pun x tau...



selama cuti 4 bulan ni..mcm2 buku aku baca.ilmu semua tu beb..rugi la 4 bulan dok rumah klau x tambah apa2...ilmu yg aku dapat insyaallah aku akan kongsikan dalam blog aku ni...and baru2 ni aku baca buku pasal lailatul qadar author dia org arab and buku tu dah ditranslatekan ke bahasa indonesia yg sgt senang nak faham..tapi aku x baca abis lagi..so susah ckit la klau nak kongsi tu..

p/s : ada cahaya harapan tapi malap...ahh tidak.ok..gua sakit perut...

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih