Ahli Baru

Assalamulaikum...solawat

Alahamdulillah..kakak gua selamat melahirkan anak kembar tiga...fuhh...kalau korang percaya..korang la insan paling x hensem skali..sebab aku tipu je..mna ada kembar tiga..keluar sorang je..and its a baby girl...skrang family gua pergi putra medical centre and aku dok kat rumah je...nk jadi penunggu.xpe..nnt kakak gua balik rumah jugak.hehe...everything berjalan dengan lancar...

dengan beralas kan tikar buluh yg berharga rm30 ni..gua pun meniarap diatas beliau. Sekali lagi aku nak mengadu...aku penat yg amat (mcm x de bnda lain)...aku berbuka sikit je arini..sebab hormon aku still x balance..klau ari2 mcm ni..bukak sem depan..confirm aku kurus..kalah nasha aziz.

gua x tau la nak crita apa kat blog nie...klau nak crita bab2 agama..gua dah lama x pi kelas agama.nak cerita pasal duduk kat rumah ni..taubat hampa bosan..sebb aku akan cerita benda yang ulang2 sampai muntah darah. so..gua ambik keputusan nak mngarut ja..boleh kan...boeh kan...oh yeah.

gua kalau bulan posa..bnda feveret gua ialah bubur lambuk and orang utara sebut kanji..org putih sebut pulut panggang (betol la..x caya pegi google translate) lepas gua telan kurma dgn bijik2 dia skali (sila percaya sedikit) gua akan makan kanji..than baru la gua telan air (ok ni gua tipu..sebab gua x telan gua minum je)..tu je la aku makan tadi...even mcm2 makanan ada depan aku..x dak selera la. lepas makan ja..gua mandi solat..baca doa bulan ramadhan pastu gua study add math (tipu) pas2 disebabkan gua x suka add math gua tuka subjek lain gua bac buku biologi (tipu lagi...banyaknya aku tipu..)....pas2 gua ingat nak tido awal arini...sebab gua da malas nak hidup dah..gua nak berenti berfikir jap utk arini.nasib baik la gua budak baik...AKU SUNGGUH MORAL DOWN MINGGU INI d dan mungkin akan berlanjutan hingga minggu2 akan datang.. somebody cheer me up please...tapi bukan ko syu..sbb ko dah slalu berleter kat aku..aku nak org lain plak..heheheheh



p/s : gua dah boleh jalan dah...jom la lumba lari klau brani.




Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

Pada 'DIA' kita datang,Pada 'DIA' kita pergi.