Occupied Puncak Vista

Assalamualaikum

aku x tau la pasai pa puncak vista dekat uum ni di panggil vista..apa nama vista tu?sapa yang bagi nama..pelik2.hehe...x penting semua tu..yang penting aku dah berkali2 pi atas puncak tu..kiki

ceritanya 3 hari lepas, khamis malam jumaat..aku dgn membe2...which is budak kelab kembara yang ohsemm2..plan naik puncak vista..actually plan last minit..biasa la budak kelab..kalau xde program malam2..and bosan..maka terhasillah program last minit.tapi time tu aku rasa malas gila..dgn ngantuk semua cukup, x makan lagi...tapi makanan dah ada aku suruh pak lang beli. than aku pun balik bilik dulu..black nmpak aku nak balik bilik tros dia troll aku...sial punya black.xpe2..gua balik nk mkan je..jap gi gua datang balik.sampai bilik je..gua makan selaju mungkin..setakat nasik bujang ko nikmati macam makan chicken chop memang tak la.10 minit settle. than aku pun simpan barang2..teros pegi bilik kelab balik yang ambik masa x sampai 5 minit nak pegi situ..semenjak dok proton ni kan.hehehe.

sampai bilik kelab je..aku trngok budak2 ni ada kat sini lagi..yang si kupang tngh mengurut kaki siti..mmg klaka nak mamfuss la kan.aku ingat dah naik dah..rupanya depa tunggu tali and 2,3 orang lagi budak..depa pi beli barang.bila sampai je budak2 tu kitorang pun gerak..sebelum tu aku tngok dekat bilik kelab banyak gila bantal..so aku ambik satu..sebab awal2 lagi aku dah cakap kat depa..aku naik je atas tu..aku nak tidur..sebab aku mmg ngantuk gila.vavi seh..naik puncak vista bawak bantal..hehehe.ohsemm bukan...

semua dah ada...kitorang pun gerak bawak moto gi paking dekat universiti inn...oh btw time tu mamu from mpp dgn kopau from kelab kenu..also join us.hehe..dah parking tu..kitorang pun gerak pegi naik puncak vista..dah sampai kat tangga first tu..tngok orang x cukup pasaipa x tau..rupanya amy xde..actually dia bukan xde..tapi lembab sebab jalan sambil bergayut telepon..cibai la....siti yang tempang time tu sebab terseliuh main netball pun jalan laju bukan main..tapi mmg lawak la tngok dia tu.kihkihkih...kitorang pun naik tangga gi atas sana...

sampai je atas..gua teros amek port dekat pondok tu nak landing...hehe.tapi mlm tu x hujan..alhamdulillah..so pemandangan malm tu quite ohsemm coz nmpk clear la kan...sampai atas tu merepek2 kejap..buat lawa kejap..gelak2 kejap dgn budak ni...tiba2 black open game...game apa..bia je budak2 yg naik puncak je tau..adi which is presiden baru da tido da time tu...sejam pastu si yb telepon..dia kata dia nak naik puncak jugak..15 minit pastu dia sampai dgn berbaju melayu..nak pegi qiamulai katanya kat masjid..baguih si yb ni.hehe.tapi yang x bestnya tiba2 dia hilang..kitorang cuak gak la...sebab yb ni misteri cikit...haha.brapa kali dah dia troll kitorang dekat gunung..macam2 la dia ni..bila black call dia rupanya dia dah turun gi masjid.fantash btoi..bla mcm tu je..bukan nak bgtau..

aku da ngantuk da time tu..budak2 ni still dgn game depa..aku malas nak layan ..aku tros tidur..tapi tau2 la..bukan selesa sangat..todur x nyenyak so aku boleh dgr lagi apa yang jadi malam tu..hahaha.tiba2 dunia aku padam, gelap,sunyi...ok aku da tido time tu. dalam pukul 5 budak2 yang x tido ni..kejut semua orang...budak2 perempaun yang bawak sleeping bag jgn citer la..tidur x ingat punya.dah kemas2 semua kitorang pun turun la...

sampai universiti inn..kitorang amek moto..pastu cabut balik bilik...mcm tu la occupied puncak vista kitorang..x yah nak ikut sangat fahmi reza punya occupied dataran..puncak vista sudah.hehe...thats all bye!!!

Comments

Anonymous said…
haha..cam sioott..bahan aku..huk..huk..mlm 2 terbongkar semua kan..tp ade yg tidak mendedahkan..hehe
haha..bahan sikit2 je.still cover2 lagi tu.next time kita pillow talk lagi..hehe.

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih