Formaliti vs Santai

Assalamualaikum

Dikritik kerana sedikit formal dalam menjalankan aktiviti rahsia mahasiswa..actually aku x formal pun..cara santai..cuma ada waktu serius aku kena serius.

aku just jalankan tanggungjawab aku sebagai mahasiswa yang rasional..aku tak melangkau batas sesiapa..dari awal2 lagi aku dah ceritakan budak2 nie..aku bukan pemimpin korang..aku just x nak duduk diam..and maybe ada beberapa perkara yang aku buat melampau batas sang ketua..tapi disebabkan ada beberapa orang x boleh terima cara aku..ok fime .aku hormat keputusan korang, aku hormat kehendak korang, aku hormat kritikan korang..aku just buat kerja aku.aku x kisah pun..yang penting kerja jalan.

bukan setiap perjumpaan kami adalah formaliti..ada masanya kami lepak kedai makan, ada masanya kami lepak dalam bilik rahsia..sambil baring atas sofa..and bincang tentang pergerakan rahsia we all.ada kami buat dekat kedai makan. xpe lah aku rasa ada yang tak faham spirit aku ni....aku tak salahkan korang.

~senyum saja

p/s : saya budak baik

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

Pada 'DIA' kita datang,Pada 'DIA' kita pergi.