Akan Terus Berlalu

masa sentiasa berjalan..dia x pnh tggu aku..
berjalan tnpa menghiraukan orang lain..
"kau lambat?..lantak kau la..sapa suruh lambat"

meeting pukul 9 tapi datang la pukul 8.45 ke
jgn datang pukul 10 plak..(budak2 kelab?!!!)
itu pencemran masa tau x..
oleh sebab perangai itu..ianya berlanjutan hingga sekarang..
x pernah menepati masa...

aku ni sangat teliti pada masa..
yen..jom klua pkul 10..
pkul 9.30 aku da siap n klua
tapi org yg mengajak klua tu..
hampa..tiada nmpk rupa mereka..
10.40 bru nmpk muka...

pernah aku bergaduh dgn ex aku sbb masa..
aku ajak klua pkul 2..dia pun setuju
aku ada kat depan rumah dia pkul 1.45..and aku tggu dia
dah pkul 2.10 x klua rmah lagi..
aku kol dia kata tngh siap..
da 2.20 ni..aku kol dia,dia kata kejap2..
and dah pukul 2.35..dia klua rumah..
pencemaran masa..perempuan pun x tepati masa..haih.
x tau la..


so..korang..sila tepati masa ok

p/s : saya suka dtg awal utk apa2 event..sbb saya budak baik.

Comments

Cik Elle said…
aku awal. hahahaha :DD
Muaz Mokhtar said…
saya suka post ni...=)
haha...time is golden dude.

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

berlagak padahal lembik