Keheningan dan Kesunyian .

Assalamualaikum..

exam dkt uum dah ditangguhkan sampai 22hb ni..so ramai manusia dkt uum termasuk la beruk2 sekitar kawasan pun menghilangkan diri..cuti 2 minggu yaw!!! tapi aku??....aku still dkt uum ni..buat apa x tau, org lain balik, aku dok kat uum nie..haih.actually aku malas nk balik lagi..maybe nk dkt rya aji ni bru balik.so life kat kaci ni..hm..of coz bosan tapi connection intenet laju la weh..lepak bilik je.layn movie..curi note2 dkt learning care,curi solan past year dkt library...mcm2 la aku buat.bnda plg best..aku berjaya download 3 album dlm masa x sampai 2 jam..paramore,shiver, dgn bring me the horizon.haha...

skrang ni tngh dgr lagu train-soul sister...ingt pasni nk layan radio jap..hitz.fm le pe lagi.era fm pun dgr jugak...n aku nk citer 3 ari lepas pnya cerita..lawak dok cerita nie...hahaha..see x cerita lagi aku dh gelak. time tu aku lepak dkt dpp petro..botak ada..n aku pinjam beskal dia nk ronda2..mood petang tu best,,cahaya petang cantik pas hujan..aku pun start kayuhan lalu dkt tasik guthrie..aku pun kayuh punya kayuh..aku pegi kat laluan nk g umah boat..sampai separuh jalan..aku tngok la kesan2 banjir kat ctu..mashaallah..terok giler..aku pn layan kayuh mcm x de pa..n tiba2 aku rsa mcm basikal makin tenggelam..rupanya ku dah termasuk lumpur..dalam gak,paras betis aku..shit!! mati la aku..basikal kotor gile..aku ingtkan lumpur tu da keras,,still lembik lagi.haih..aku pun blagak macho dan konfiden..tros kan perjalanan menuju rumah bot sambil meredah lumpur keseorangan..sunyi gile time tu n aku rasa dlm pukul 6.30pm..rasa mcm uum ni aku sorang je tinggal..da sampai rumah bot aku pun cuci kaki ckit2 n basikal botak..kotor mmg kotor tapi lumpur pasir je..sembur air boleh hilang.da settle..tp still ada kotor2 lagi..seluar aku jgn ckp la..kotor x ingt punya la.than aku pun angkat basikal n meredah lumpur skali lagi..nsb baik x jauh..dlm 10 langkah da sampai kawasan kering..aku pegi kat tepi tasik cuci selipar n kasut.haih..x bestnya rasa time tu..kotor gila.than aku pun kayuh basikal menuju ke wall climbing sbb blakang wall ada pili air..boleh cuci basikal kat ctu.da sampai wall aku pun cuci sebersihnya basikal encik botak.settle..bekilat..time tu da pkul 7.15pm..gelap da..aku pun kayuh laju2 balik petro..smpai je petro botak tegur aku.."ko pegi mna? main downhill ke?"...erk!!! mati la aku,..a'ah botak aku main downhill" aku jawab dgn pnuh keyakinan.."ko main kat mna?" botak tnya soalan ekstrim kat aku...aku dgn yakin dan sedkit takut jawab la" aku min dgn tepi blok pempuan yg bukit curam tu"..."ooo..ok la tu..tapi klau main basikal mmg kita akan kotor..tngok yen tu,seluar dia kotor..tu tandanya dia main dgn ekstrim la tu" ayat botak dkt bdk2 yg ada kat bilik tu..dlm ati aku da gelak gila babi da..hahaha..akstrim pe redah lumpur paras betis..awesome kan..korang boleh buat???? huh!!!! balik kaci mandi tros smayang maghrib...pas2 gua rilek dan menenangkan diri dalm bilik...penat tp awesome.fuhhhhhhhh


P/s : ana rindu sama dia...

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

berlagak padahal lembik