nasheed dan rock..which one better?

assalamualaikum..

exam 2 ari je lagi nk start..OMG..aku study pada tahap normal ja ni..blom sampei tahap xtreme..mood x brapa sampai lagi.sem lepas time study je mesti aku layan lagu..mostly slow rock,experimental.acoustic n nasheed.seminggu gak la aku layan lagu slow2..rum8 aku pun pelik..mna x nya slalu pasang lagu nk pecah tingkap je..of coz la lagu2 screamo dgn metal kan..suddenly aku dgr lagu2 melankolik mcm tu..haha..wind of change bebeh.

tapi sem ni aku ingt nk study sambil lyn lagu muzik keras..haha..agak2 boleh masuk x pe yg aku baca.haih..no worry..jom bereksperimen esok..klau x boleh we turn back to nasheed or something else yg x pecah gegendang telinga.huh..




so..which one is better during this time hah??....and i choose....x tau la.yg penting aku ngantuk...

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih