Hoppers & Ahli Muzik

Assalamualaikum

DAY 1

im at klang valley right now, nak mencari ketenangan and masa depan yang aku tak pasti cerah atau mendung, aku travel sorang-sorang from shahab terminal to shah alam and Last night aku tumpang rumah abang ipar aku, tido satu malam than baru pagi tadi aku breakfast dekat kedai mamak hakim area seksyen 7 and guest what aku jumpa member aku yang dah lama tak jumpa since aku masuk universiti..hehe.nama dia hakimah..member satu sekolah orang perak tapi aku jumpa dia tak lama sebab dia nak pergi KL dengan member-member dia. so tak pe lah. lagipun tak de dalam plan pun nak jumpa dia..last minute decision =) banyak jugak la yang kami sembang..and lama jugak aku tunggu dia datang..aku order the tarik tapi yang sampai teh ais..u know what i mean kan kimah.hahaha.

Now, aku ada dekat rumah abang ipar aku..and petang ni aku nak naik train pergi klang. Jumpa member aku jugak dekat sana and aku ada misi penting nak buat dengan dia..apa dia? just wait and see...bunyi macam suprise la sangat tapi its nothing la hehehe. anyway...i love you. chalo.

p/s: will update the new post after arrive klang.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih