Rimas Dan Lemas

Assalamualaikum and Solawat Ala Muhammad Wa Aali Muhammad

2 hari yg x best dalam hidup aku..aku kena satu penyakit yang aku x suka tapi aku selalu kena..argh...yes..gelaran diberi adalah selsema. Hilang abeh semua deria rasa aku bila hidung tersumbat ni...pahit,manis.masin,masam semua jadi satu..which is tawaq.haih la...baru beli tisu satu bundle tadi..buat stok..ye la trok2 mcm ni sehari sekotak boleh habis nie.choiii...

Anyway..thanks to my gangster..Miss Aeefi Al-Ghazali (opposite girl)..sebab dia sudah membelikan sepapan dadah yang bernama ubat selsema...mmg kuat la kan penangan dia.tidoq x ingat apa dah...Thanx BABE!!  pi makan dengan dia tadi..langsung tak makan apa..diet la kunun. Guruh di langit semua orang tahu, guruh di perut siapa yang tahu.


One more thing...sekarang aku da jadi runner bahan kimia wooo...klau polis tau..mampus kena tangkap..so sapa2 yang baca nie plis jgn bgtau orang yang aku sekarang ni penjual minyak wangi a.k.a. plis la plis la...jgn promot kat sapa2...plis!!!! (silakan baca statemen ini dengan ayat berlawanan)

thats all 4 tonite...thanks.

p/s: seorang pengkaji sejarah islam...telah pun menemui sejarah islam yang haq..harap dilandasan yang betul.


No comments: