Jiwa Lara..Lembut Saja

Kepada : pembeli bahan kimia

Assalamualaikum

saya x paksa...tapi saya mengharap yang terbaik.
dulu saya pernah cakap dekat kamu.
than..hilang kejap sebab penat tunggu lama-lama.
tapi sekarang saya dah ada balik
ternyata kamu juga yang dicari
teruk bukan perangai..maaf.
yang positif hanya disitu sahaja yang saya nampak.
tapi macam makin susah
tak tahu la ada cahaya atau tak kan
macam awal-awal saya cakap tadi
bukan mahu yng positif..tetapi tak mahu yang negatif.
sekarang waktu untuk mula pecah kepala
mungkin lagi susah untuk fikir semua tu
tak pe la..kayuh perlahan-lahan saja
ada ruang mungkin..sedikit sahaja?
saya ada senjata..nama senjata saya doa
saya selalu guna senjata saya setiap hari
itu saja yang mampu..moga dimakbulkan oleh puncak segala harapan.
jangan biar masa berlalu begitu sahaja
kelak siapa merana,siapa terseksa..tuhan saja yang tahu.

ikhlas : penjual bahan kimia

p/s : inspired by Gerard Butler letter to Hillary Swank.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

berlagak padahal lembik