3 makhluk tuhan menyedut srot srot

Assalamualaikum dan solawat ke atas Muhammad dan Keluarga Muhammad

Oh ye...semalam aku makan di kachi bersama si ohsemm dan si ohsemm lagi satu and aku makan nasi putih daging masak kicap..itu mrupakan pilihan backup kerna pada mulanya mahu makan nasi bujang..kata cikqa..patutlah kurus makan mcam tu je..ahh,pedulikan.

..kami adalh budak2 ohsemm sebab kami mempunyai penyakit yang sama pada malam itu...ya penyakit srot srot ataupun nama saintifik nya adalh selesema.masing-masing hidung tidak berfungsi dgn baik..sehingga si kila tidak dapat mengesan bau bauan disekeliling beliau..hanya dapat menghidu bau drakula sahaja. cikqa pula hidungya sedikt berfungsi menyebabkan beliau berjaya membeli sebotol bahan kimia dari aku kerana dapat hidu sedikit bau yang dihasilkan oleh bahan kimia tersebut.tidak lupa juga yang pasti suara kami..hm...malu nk cakap..macam anuar zain pun ada..suara kila da mcm hamid gurka..ok la tu..sore cikqa..hm..AR tompel u alls!!! thanks!!!

malam yang sungguh ohsemm...

p/s : seperti yang dijanjikan..ada kan..ekau ado?..x do kan..moie poie port dickseng (efek hidung sumbat)

7 comments:

Eqa Suhayl said...

button like mane? button like.. hehe. ohsemm kan? untung tak srot srot pastu jilat. hamboihhh..yg die amek anuar zain. hok yg da menopous bg kt kami..drakula tol..

Pujangga Bercerita said...

hahaha...button like tiada..x cukup genius nk buat. ok pe aku sama kan dgn selebriti ohsemm..ada pngaruh kot.

Kiki Akillah said...

hamid gurkha ye...senior babe..ekau ado?...x ado kan??...hahaha

Eqa Suhayl said...

tu bkn pengaruh.. tu mengarut nmenye..

Pujangga Bercerita said...

haaa..senior tu..konfom la den x do kila oi..ooo..cikqa,ekau ptot berbanggo tau..alahai apa lah sangat ada pada nma tuh..hehe.

Eqa Suhayl said...

tp..ape laa yg ade pd ar tompel tu..huhu

Pujangga Bercerita said...

ok la..tuka2..ruminah sidek?ok kan....slalu belakon jadi hantu pe... ohsemm kot...