jeling jeling bidadari...hampa

Assalamualaikum dan solawat...

aku bersiaran di bilik aku...yeah yab...sekarang dah pukul 2.12 pagi.and aku dengar satu suara jantan yg sedang menyanyi lagu CINTA MUKA BUKU dengan penuh perasaan..lalu aku membaca ayat kursi..adakah ini satu gangguan...tapi mengapa suara lelaki, dan bunyi ni seolah2 di tepi telinga aku...nak ngintai kat tingkap..takut habaq kat ang..ok..time ni suara garau dah xde...penangan ayat kursi kot. hahahaha..macam tahi la orang ats bilik aku ni...felis la felis la.

Ohh..kondisi sekarang ini..hm..dah lama x nampak, nak jeling-jeling bidadari dari jauh pun x nampak ='( bagi mesej..konfem x balas..di facebook sajalah.tapi segan...hm...mcm tu x payah la.doa saja yang baik...dan senyum saja.

hei ohsemm!!!...do u hear me..im talking to u..yes u!!!! i will wait for ya...no matter what happen...(>_<)

p/s : curi picture..wat wallpaper..without permission..hei..do i care.

No comments: