Undur Diri

Assalamualaikum..

Aku dah amek keputusan untuk undur diri...rupanya aku da banyak buang masa aku untuk fikir segala-galanya untuk tersenyum...rupanya usaha tu x berguna langsung..HANCUR...PUNAH. so..mengundurkan diri adalah jalan yang terbaik..

tapi mcm mna pun as a muslim..aku dah penuhi dengan ilmu akhlak..so bila ada orang dalam masalah,kesusakahn dan memerlukan bantuan..aku kena tolong.sedaya upaya..walaupun orang-orang yang aku tolong tu...hmm...tuhan je tahu.

Lepas balik dari KL..macam 2aku blaja walaupun sehari je...so nak kata this is new me pun..x jugak ..sebab aku orang yang sama,pemikiran yang sama,berideologi yang sama,ada pegangan yang sama.

sumpah aku x tipu..bila blaja pasal islam..segala masalah aaku..aku x terfikir langsung..aku just focus apa yang ustaz2 berleter depan aku..ilmu tu beb. Bila dah abis klas..time tu la aku akan jumpa ustaz..bersoal jawab dgn ustaz..mengadu masalah kat ustaz..segala nasihat ustaz yang menggunakan akal bukan hati..aku ambil seratus peratus.Syukran Ya Ustaz.

jadi marilah berhenti berharap..tapi jangan berhenti berharap pada puncak segala pengharapan.peace!!!

p/s: a fresh start for something new.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih