Perjuangan Baru

ASSALAMULAIKUM DAN SOLAWAT

Muharram menjelma lagi...hari ni adalah hari ke dua Muharram..hujan turun tanpa henti di bumi kuala lumpur nie...tapi aku tidak hairan kalau hujan sentiasa turun pada bulan Muharram..adakah Bumi turut bersedih..adakah suruh alam juga turut bersedih pada tragedi bulan Muharram ini?

Yes..aku ada kat KL nie...cuba menghabiskan sisa2 hidup aku dekat sini..hehe.x de lah...actually aku nak tenang2 fikiran je kat cini..why KL?..adala..hehe. well..sebagai belia independant aku nak cuba benda2 baru..well dulu aeefi ada cakap aku suka buat benda orang lain x buat..hmm..actually x jugak..ramai je org buat bnda2 yg aku buat sekarang nie..just x nmpk depan mata. journey aku 3 arini dari jln duta..keramat..petaling jaya...Ampang..keramat semula..and malam ni aku nak balik Kedah da...cukup la 3 ari..ada byk lagi bnda aku nak settle kat uum tu...

Muharram tahun nie..hm..maybe aku terpaksa slow ckit..sebab nak abeh blaja da nie...x nak amek risiko sgt.hehe...macam ada benda yang x cukup la kali ni....x rasa macam tahun lepas..excited da makin kurang..xpe lah one day

Kamu..kamu jgn risau...whatever happen..ckit pun x hilang apa2.insyaallah.

p/s : labaikka ya Muharram.




Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

berlagak padahal lembik