Bila Pujangga berjanji...

Assalamulaikum..

janji...besar maknanya.janji itu bagi aku perkara yang suci..
once aku da janji..aku kena tunaikan...bertapa lambat dan susah sekalipun..aku mesti tunaikan.Sebab tu aku takut nak berjanji bnda yang aku x pasti aku boleh tunaikan.

Kalau aku tak tunaikan perkara yang aku da janji..beb..berdosa besaq gila kot.hidupbersama matiberduamilik fynn jamal..gamba2 yang aku akn tngok kalau bosan..hehe..so apa kena mngena dgn entry nie...sebab bila aku tngok gamba2 tu..automatik hati aku da berjanji..haaa...sudah!!!

ye aku x tipu...

x banyak g saya nak cakap...apa yang saya boleh tunaikan is..

akan jadi seorang ayah yang baik...


akan jadi seorang suami yang baik...


akan jadi pekerja yang baik...


heee....

p/s : kadang reply kadang x...mcm ni la..

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih