Lemah/Weak

Assalamualaikum

entah kenapa malam ni..hati aku lemah sangat.even malaysia menang dengan thailand 2-1..tapi hati n jiwa aku rasa lemah sangat. Aku try cari punca..tapi x jumpa...and aku x tau mna lagi nak luahkan kelemahan hati aku melainkan kat sini...

mna aku nak campak jiwa aku ini
mna aku nak campak hati aku ini
Aku hanya memerlukan Allah,Rasulullah dan Para Maksumin di saat ini..
sebab MEREKA saje yang boleh tolong aku...
doa,doa,doa...jangan pernah berhenti untuk berdoa.
itu prinsip aku...everywhere and anywhere.

banyak kesusahan yang melanda
tapi aku cuba hipokrit pada diri sendiri
"xde apa2 pun..saya ok je"
padahal..Allah je tahu.
macam biasa..aku x nak menyusahkan orang lain...

Ya SOHIBUZZAMAN...Al Ajal...semoga ENGKAU dapat membimbing ku.

mood : kosong

p/s: menanti dan terus menanti...

No comments: