Gerimis Di angkasa Tempiasnya hinnga ke tanah

Assalamualaikum

yeah..hujan non stop dekat uum nie...OMG!! adakah banjir seperti tahun lepas akan berulang..plis la..aku x nak tangguh exam da.nak abes cepat la....than nak praktikal..nak keje..nak duit sendiri..nak berkhidmat untuk imam zaman.dan bla bla bla...mati!!

Aku ada misi bila dah abeh exam nie...aku nak mlancong ke pi luar negara...tu janji aku dgn kawan2.lokasi? oho...rahsia..org yg aku sayang je tau mna aku nak pegi...

Aritu aku ada check pasal cruise dekat semenanjung..xla mahal tiket dia.bila tngok crita iru..buat aku nak porpose someone kat atas kapal..waktu malam.hahaha...cool pe..pastu jadi mcm titanic kaannzzz...tu dia!!!

p/s : petaling jaya.aku ok.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

berlagak padahal lembik