Dia Bukan Milik Siapa-Siapa

Assalamualaikum dan solawat dan salam ke atas junjungan besar kita Muhammad Al-Mustafa dan Itrah Ahlul Bait...

Benar..insan itu bukan milik siapa-siapa
Benar..insan itu hanya dimiliki oleh kuasa besar yang menjadikannya
Benar..insan itu hanya dimiliki sang ibu dan bapa sebelum ianya dimiliki sang imam

Benar..kamu bukan milik saya
Benar..saya tidak ada hak untuk berkata apa-apa tentang kamu
Benar..saya tidak layak memandang kamu
Benar..saya tidak berhak untuk segala-galanya ke atas kamu

tidak mengapa..senyum paksa saja~

semalam dalam pukul 9.00 malam gua pergi Kangar..dgn sapa? ceh...gua pergi sorang je. Muloa2 ingat nak pergi naik motor je...tapi memandangkan hujan..gua pun call dekna nak pinjam kereta dia.Alhamdulillah dia bagi pinjam kalau x mamng aku kena redah gak hujan malam tu.

gua pun terus gi kangar..pergh hujan lebat...memang lebat sampai x nmpk jalan..aku terpaksa bawak slow..even aku tau aku da lambat time tu..45 mint pastu aku sampai kangar...aku tunggu depan KWSP/UNIMAP ..lama gak aku tunggu dkt kedai makn depan tu..pukul 10.30 dia pun sampai dengan kawan dia...sembang2 jap..and time dia da naik bas dia bagi something kat aku..benda dalam wish list aku dalam setahun nie.Ya Allah...hati aku time tu tuhan je tahu..happy sangat dia bagi benda tu kat aku..aku pegang benda yang dia kasi tu dengan lafaz selawat yang x henti-henti.thanx~ hargai sangat..mungkin sampai mati aku akan jaga barang tu elok2...aku tau ko dah hilang kan shawl arab yang aku pinjamkan tu..hehe.xpe lah..mmg xde rezeki aku.pukul 11 dia pun naik bas dgn kawan dia...aku tunggu sampai bas bergerak.selamat jalan, jaga diri baik dekat sana.

thats all..thanx~

lakum di nukum waliyadin..

p/s : terserah..aku menunggu senyuman~

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

berlagak padahal lembik