Al-Praktikal

Assalamulaikum

hari ni adalah hari first gua praktikal..located in UUM saja =)
well...staf semua baik2..semuanya adalah wanita2 dan beberapa orang lelaki.kak noor,kak sharum,nani,kak ita,abang ibrahim,encik shahidan,Dr. Siva,abg helmi,tu je sempat aku kenal stakat nie..diorang baik.

Aku x dak keja lagi untuk first day...boring ckit..tapi layan je.menunggu kerja2 dari bos2 gua..dgr crite depa nak bagi aku projek..hm..projek baik punya.institut pemikiran dr.mahathir..bagi aku tempat yg ohsemm, agak menarik la..mungkin gua akan banyak belajar kat sini.mana tau nanti gua dapat jumpa tun M kan..mna la tau.hhehehe..
thats all for today..ni pun curi2 update blog ni..hehe.hari first x rajin sangat..gua pun malu2 lagi dgn staf kat sini..tapi gua tau..diorang ni best.see yah!!!

p/s : ......=)

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

Pada 'DIA' kita datang,Pada 'DIA' kita pergi.