Gadis

Assalamualaikum

Allah Humma Solli Ala Muhammad Wa Aali Muhammad

Actually..aku admire gila kat budak nie, and aku x ingat bila aku pernah jumpa dia. tapi first time aku jumpa dia..aku dah catit baik punya dalam "buku nota"..haha. lepas aku jumpa dia masa first time dulu..aku dok cari2 gak la dia nie,aku tanya membe2 mna tau ada yang kenal,yang ada fb dia..tapi jawapan dia hampeh..sorang pun x tau,lama gak la aku cari dia ni. after a few month member fotografi gua don dgn wan ajak pi photoshoot model..tapi aku x pegi pun..sebab x sempat nak jumpa diorang..sok tu aku jumpa Don dekat ofis. Don cakap dia da tagged kat aku model yg depa shoot smealam. pas2 gua cari lab,gua pun bukak la facebook. bukak2 ja gambar tu..nah...gamba "gadis itu".aku ketuk2 meja dekat lab sampai budak sebelah gua jeling x puas hati. terus aku komen dekat citu..aku marah2 don.haha..don jadi mangsa. tiba2 model tu balas2 komen aku kat citu..aiyo malunya slpas beberapa siri pengakuan kat ctu.haha.

And nak dijadikan cerita one day dia bagi nombo telefon dia kat aku..aku terkejut gila kot,x pcaya pun ada..dia bagi nombo kat aku wei!!! sronok yaww!!!..haha. aku x pernah jumpa dia lgi..just tersempak mcm tu ja..dkt cengkih,dekat tepi jalan,dkat kafe.haih.serius setiap kali lalu depan dpp sime darby (dekat bus stop) aku bawak slow moto aku, mana tau kan kot2 la dia ada kat situ..tapi x pernah ada pun. and wait!! the last but not least aku pernah tangkap gambar dgn dia kot.time ni x knal lagi...hahaha


gamba kecik ja..original size dah hilang..kecewa aku.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih