Sana Sini..tak Tentu Hala

Assalamualaikum...

lately nie..kachi sejuk satu mcm when the nite arrive...sejuk mcm kat puncak gunung..x tau pasai pa.bebudak men futsal pun kecoh2 sejuk men futsal mlm2...haih.tnghari plak panas terik ya robbi...klau ada ABC depan aku 4 mangkuk aku boley kasi abis.mcm2 la dunia akhir zaman ni...is this a big sign for the end of the day? who know..

well..tadi aku g mkn dgn membe2 aku kat changlun..and as usual menu wajib aku air kosong dgn nasi koprat/bujang/ekonomi..and apa2 lah yg korang pggil..membe2 pun da tau da apa aku nk mkn masa order tadi..n masa mkn tadi..suddenly hhhhaaaahhh!!! oh our god..i saw her..she's here wif...oh man who's that..but i dont want to think about that and talk about that (ada sikit koyak la macha)..cuz i have a lot more trouble n problem to solve especially 24.3..haha.

sok aku ada projek dgn bebudak intaff..naik puncak thank you.aku jadi guide beb..so agak bangga la..puncak thank you ni satu bukit dkt dgn uum nie..ramai org x tau lokasi tmpat nie..bebudak kembara pun ada yg x tau.thats why aku kna knal kan diorang tmpat ni kat bebudak ni ine day...puncak thank you ni pacak dia kaw gile..da mcm yong yap..haha.serius dol...tapi perjalanan nk ke puncak sejam je...so x la seksa sgt.weh..gua da ngantuk..gua nak beradu sambil dengor lagu arab..hingga ke lain warkah.

p/s : PTPTN masuk 31 januari nie..shit..aku xde duit da nie.itu ari kata 26hb..haih.mcm2 hal la depa nie.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih