Pertemuan Yang Tidak Disangka

Assalamualaikum...

Arini dah ari keberapa aku training pun x ingt da...joging,sakit kaki,peluh mencurah-curah dan pelbagai kesengsaraan..nak naik gunung punya pasal.haih...x pa la..untuk kesihatan..why not berkorban sikit..

actually..training ni best..fun bila jumpa budak2 kelab nie..tension hilang.stress pun x...haha.mna x nya bila da jumpa budak2 gila nie...gelak selagi boleh..dunia ni..eh x..uum ni kami yang punya..awesome la.haha.

actually..lepas mkn mlm tadi kitorang da meeting cikit utk hari esok..n diorang suruh bdk2 yg baru sampai( aku x tau nk guna ayat apa untuk kes ni)perkenalkan diri even kitorang da kenal muka2 depa nie..lepas hasnan a.k.a pak lang..time 4 sheri introduce herself..aku dgr x dgr je la sbb da knal sheri tu..dia bgtau nma penuh dia.."nama penuh "SYARIFAH rafidah" dgr je nma dia aku tros mengangkat pala aku yg tngh tngok lantai than aku pandang dia dgn penuh interesting..dlm hati aku ckp "dia ni sharifah AL apa ek..al-habshi,al-attas,al-hussein,Assegaf?"..bnda2 ni mnjadi tnda tnya utk aku..n x saba nk tnya dia pasni..habis je meeting tros aku pegi kat dia..and aku tnya "sheri..nma penuh tadi apa ek?" pas2 dia jawab "syarifah rafidah".."ooo..ada AL apa2 x kat hujung nama?"aku tnya sekali lagi.than dia jwab " ada..AL-HABSHI"..aku terkejut n happy "ALHAMDULILLAH"sambil mengamin kan tangan ke muka tanda bersyukur..dia ni jalur Al-Habshi rupanya..patut la dia ni manis n cantik.pasaipe la aku x penah amek tau pasal nma dia sebelum nie..padahal da lama knal kot.than dia tnya kenapa..n aku jawab la AL-Habshi ni satu dunia ada nama nie..actually ada byk lagi bnda aku nk explain kat dia tapi xde masa.hehe..xpe next time yaww..

p/s: hari2 yang ceria..selawat.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih