Acoustic Punk Rock Beeches!!




last night, aku pergi ke satu event ni which is call Acoustic Punk Rock Beeches! satu akustik showcase by Oh Chentaku. Honestly, last night was superb awesome..the show started dalam pukul 9.30pm, tapi aku sampai awal dalam pukul 9 macam tu, oh ye..dia punya venue dekat The Bee, Publika satu restoran yang sangat urban dan sangat tidak lah sesuai untuk manusia marhaen macam aku ni. SAmpai je depan pintu The Bee, orang pertama aku nampak of course la myo the vocalist..dia jadi penyambut tetamu..so agak crowd la kat depan pintu, ramai jugak la band-band yang datang..bunkface, kyoto protocol, jennifer thompson versus and ada lagi la.

show start dengan satu introduction muzik yang sangat punk rock, bikin kaki aku terhentak-hentak dan kepala sedikit terhangguk-hangguk, lagu diselang-seli dengan communication band dengan penonton which is bagi aku itu satu benda yang paling penting, and paling penting budak2 oh chentaku memang kelakar nak mampus..and paling penting lagu-lagu punk rock yang diorang bawak...aku rindu gila. even main acoustic tapi kualiti sound macam main pakai gitar elektrik, kudos to sound system technician. so..aku memang enjoy gila semalam, show habis dalam pukul 10.45pm, habis je aku malas nak tunggu ambik gambar bagai..sebab aku lapar gila..start motor terus balik rumah.

so tonite, aku nak pegi konsert yuna pulak dekat istana budaya...still dok fikir nak pakai baju apa. mesti la formal sikit kan..ini bukan gig punk rock.hehehe, till than, chalo!






Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih