Permata Yang Dicari



Assalamualaikum and solawat ala muhammad wa aali muhammad.

di akhir peperiksaan masa sem4..masa tngh study paper seminar diplomasi dan hubungan antarabangsa, aku diperkenalkan dgn sesuatu perkara yang cukup menyayat hati tetapi indah bai..sorang member aku telah menceritakan satu sejarah yang aku tidak pernah tahu..langsung tidak pernah dengar..dan juga aku diperkenalkan dengan seseorang dimana aku perlu menyintainya...

cuti sem 4..aku mula mencari sedikir demi sedikit..tetapi hampa..maklumat dan ilmu tidak banyak.tetapi aku tidak pernah mengalah

cuti sem 5..setelah diisi dengan pelbagai ilmu ketika berada di menara gading, aku berusaha sekali lagi mencari apa yg perlu aku ketahui..dan ketika itu aku menjumpai sedikit demi sedikit...merekalah permata yang di cari selama ini.

semoga Allah terus memberi aku kekuatan untuk terus menyintai sampai ke akhir hayat.

p/s : dah lama x ungkapkan bnda ini..saya budak baik.awesome.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih