Langit metropolitan


Kota raya..nmpk mejengkelkan,tp dsitulh sgalanya. Sgala mcm ragam dapat dilihat..sgala mcm keindahan dpt dilht.

Beberapa hari ini..keadaan x stabil,sgala mcm hal yg blaku antara kami.ada saja yg x kena..kesihatan aku makin trok.sejak smlm muntah2..tp xpe aku hdup lg.hati aku mnangis xde sapa yg tau..tp aku still ok,da biasa lalui sorang2.aku x tau apa yg bisa tjadi hari esok..

Mungkin ini harga yg perlu aku baya sbb amek ringan dlm stiap bnda.ya..apa yg bakal tjadi lepas ni bhagia atau sbaliknya aku redha.

Kiranya Kau memberi hukuman berat padaku tika di dunia,aku bemohon padamu ya rabbi kau jgn sesekali kau memberi hkuman kpda si dia..biar aku laluinya sndirian ya tuhanku.biarlah aku sndri yg mnangis jgn kau wujudkn tangisan yg sma pda org lain.hanya pada kau aku bermohon dan merayu ya Allah.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih