3 purnama bersama

assalamualaikum n solawat...

well..da lama aku x post entry baru..sejak dua menjak ni da jadi malas sangat..slalu time nk exam gua akan rajin post bnda bukan2 dlm blog ni..but now..rasa malas gila.tapi sekrang tiba2 gua rasa rajin sgt nk memblogging nie.

tanggal 1.6.2011..gua pegi baksis(bakti siswa) anjuran uum(mpp)..besar-besaran.and sepatutnya gua pegi baksis dekat besut..but ada sebab2 tertentu gua pegi baksis kat jerai,kedah..mula2 gua ingt kat cni x best..and this is first time im joining baksis..what a wonderful fucking experience. sampai je kat kampung tu we all disambut oleh org kampung..ramai..siap ada bunga manggar lagi..kaget gak la mula2.than we all pegi dewan untuk dgr ucapan and pas2 penyerahan anak angkat...disebabkan nama gua last skali..gua adalah antara org yg terakhir dapat family angkat..and thank god..aku dpt family angkat skali dgn YB(budak klb kembara gak) ..n family angkat aku pun look nice and awesome la.

pas2 kami pun gerak ke rumah masing2..lupa nk bgtau nma kampung tu kampung pasir. sampai je rumah...kitorang sembang degan family angkat...mula2 aku pakat dgn yb nk pggl mak dgn ayah angkat kitorang abi dgn umi..tapi x jadi..kitorang panggil ayah shin dgn mak nah ja...

4 ari aku lepak dgn diorang..and ada mcm2 kami buat untuk baksis nie...gua malas nk cerita detail2.sebb tulang blakang gua sakit..kerna gua taip sambil meniarap..ahaks..hm..for the first time..gua x join projek pi naik gunung kali ni..ada la sebab2 tetentu...gua nk rest kaki gua ni in the same time nk membesa kan perot.hehe..budak2 klab kali ni naik gunung inas..kat semanggol depa kata..ye la kot.gud luck untuk depa yang start hiking ini hari....

n for u BABE...gonna miss u all the time.

p/s : himpunan sejuta belia...awesome!!!!

Comments

Kuda Padi said…
salam ukhawah ya akhi, ana datang melawat antum ni....mengape postnye banyak error ni?
post banyk error?..masuk antum typing error ke?
klau typing error tu biasala beb...hehe.malas nk edit dah.

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih