Catatan Akhir Sekolah

Assalamualaika Ya Aba Abdillah..
Solawat..

Catatan Akhir sekolah merupakan satu movie dari indonesia...yang mengisahkan sekumpulan remaja sekolah yng berada di tahun akhir..mereka telah create satu filem dokumentari sebagai tanda kenangan mereka di sekolah...terdapat pelbagai cabaran dan rintangan untuk mereka hasilkan dokumentari ini yang akan ditayangkan semasa hari pementasan seni sekolah mereka..setelah cabaran2 berjaya ereka tempuh...finally they made it.



bila tengok movie ni..teringat zaman2 nakal kat skola dulu..brapa kali gua kena rotan kat punggung and betis dgn ustaz najmi..brapa kali jumpa cikgu disiplin.haih..baiknya aku ni.tapi serius..zaman sekolah menengah was awesome time..time tu baru nk knal dunia..so mcm2 bnd baru kita nk cuba..except hisap rokok la..



masa gua form5..time tu hero habis...ada cikgu pj kitorang gelar klas kitorang 5 setan..walhal kitorang ni klas budak2 sains..budak2 pandai(pandai la sgt kn...haha).dia pggl mcm tu sebab we all time pj x pnh turun padang..baju pun x bawak.malas gila kot..sampai cikgu pj we all frust n thats why dia panggil 5 setan.cool kn nma tu.

and zaman gua fom6..zaman ni gua da dihormati oleh bdk2 skola gua.diorang respect la..kira gua ni mcm abg long...hehe.and time ni gua knal dgn kwan2 baru dari sekolah jiran..convent n smktiwa dan gua jugak dipengaruhi dgn cite catatan akhir sekolah ni..time ujung tahun before exam..cikgu2 da x masuk klas da.time masa free ni la aku n beberapa mmbe aku yg lain..wat video ni..awesome kot.tapi aku da hilang softcopy dia masa format pc itu hari.kecewa.tapi mmg best la video tu..

finally..i just wanna say..dont forget ur teenage school memory.because bila kmu da masuk universiti or kerja...persekitaran da berubah..well kmu lebih matang n x boleh nakal2 mcm dulu..and thats all.see yah!!!

p/s: gua nk kejaa!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih