Persinggahan Sebentar

Assalamualaikum..ALLAH HUMMA SOLLI ALA MUHAMMAD WA AALI MUHAMMAD.

Alhamdulillah,exam utk sem ni finaly over..penat gua perang bersenjatakan pen free dan buku jawapan yg x hensem.and jawapan yg gua bagi pun ada hensem n x hensem.hehe..janji lepas.ri last before last xam mmg best..disebabkan rum8 aku abeh awal so dia balik awal..than bilik aku mnjadi bilik gerakan bdk2 intaff..haha.ali,rasul,naim,man kecik..diorang je yg tggal so dep lepak bilik ku..study all out sampai x tido..(actually tido)..pastu g exam..dah abes exam kemas2 barang sampai bersin x hingat pnya..habuk byk beb..haih.penat2..than gua tros gerak gi kl dgn ali..dlm pkul 10.30...

so skrang ada kat kl..umah ali.ada wireless superb so boleh la aku update blog dgn jaya dan awesome.x g mna pun arini just ali bawak gi hutan kl..n baru aku tau..selama ni aku ingt kampung baru satu2 nya kampung kat kl ni..rupanya kt area kemensah pun ada..dkt dgn melawati(tempat yg agak elit)..kat situ mmg hutan siap ada air terjun lagi and port men beskal dgn scrambler lagi..

so mlm ni x wat pe pun just men fb n mngarut dgn ali...haih..arini da 7 muharram..so ada 3 hari lagi utk hari kemuncak..mudah-mudahan dpt sampai ke hari tersebut..

p/s: ....insyaallah..u find ur way

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih