Krismas dan Cerita Mereka

Kalau ikutkan kalendar masihi iaitu kalendar kuda yang kita guna selalu tu...25 disember ialah tarikh lahirnya Nabi Isa a.s iaitu salah seorang daripada 25 rasul yang patut kit kenal..and Gang2 kristian celebrate hari kelahiran nabi isa..sebab apa..maleh aku nk tulis...
tetapi hari krismas ni antara yang aku tunggu..pasai pa? haha..pasal byk movie2 best depa kat tayang kat tv...mostly genre magical christmas la kan lain la klau aku bukak HALLMARK CHANEL kan..mostly family christmas kt chanel tu..well ni antara movie2 krismas yang aku suka..













yeah!! movie2 ni wajib ditonton aku bila cuti bulan 12..even malaysia x de salji..aku still dapat feel cerita nie..hehe..MERRY X MAS...

p/s : saya still budak baik

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih