My Bilik yang panas



Assalamualaikum
Allah Humma Solli Ala Muhammad Wa Aali Muhammad

itseems ten days..aku tidur dalam keadaan panas ya rabbi. kipas bilik aku rosak..staf pejabat tak datang repair lagi..nohorom betei. bila aku nhadu dekat member aku dan ini apa yang dikatakan oleh depa

"tak pa..nanti kat neraka dah biasa, practice dari awai"

kepala jimbed kamu dan rakan-rakan.

actually, aku tengah rindu makwe sungai dua ni..haha. ditambah pulak dengan  lagu sentimental sheila on 7..so memang kena mood sekarang even panas.

lately ni aku selalu tidur lambat..tak tau la kenapa. kadang lepas subuh baru aku tidur..bad symptoms. have to get the right time back..i mean my tidoq time.

till than..chalo.



Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih