Hidup ini penuh kemaluan

Assalamualaikum

Pagi tadi aku pergi interview, di sebuah syarikat yang bernama..rahsia.aku pergi lalui semua tu dengan jayanya dan ohsemm, sebab aku puas hati dengn interview tu ditambah pula receptionist dia adalah makwe yang sangat lawo. Balik saja dari interview aku rasa something yang sangat tak best..dan tiba-tiba aku dapat panggilan telefon..aku jawab..hmm.makwe. lepas kami bergayut aku letak telefon dan aku cari tempat nak bunuh diri, lalu aku bunuh diri dan sekarang aku adalah sekeping hantu yang kacak dan sedang update blog sambil air mata darah mengalir tanpa henti dan mempunyai muka yang kemerahan, aku kemaluan.

##hello encik azril, tahu kan hari ini ada interview utk jawatan ****** tapi kenapa tak datang lagi, ada masalah ke?##

p/s : aku salah masuk company rupanya..aku budak baik dan sekali lagi aku kemaluan.


Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih