Dunia Pagi Aku

Assalamualaikum, Allah Humma Solli Ala Muhammad Wa Aali Muhammad

Bangun saja dari tidur yang panjang, terus buka tingkap bilik tidur gua kasi fresh sikit tangkap cahaya sunrise. mood ceria datang, aku terus bersiap-siap untuk ke tempat kerja, wahh..ini rutin harian aku. kerja ikut waktu (kadang-kadang tak) umpama robot yang telah ditetapkan waktunya hingga kehabisan bateri pada waktu petang. Sampai saja ke pejabat, ini juga rutin harian aku iaitu buka laptop, surfing internet, buka email, buka facebook and finally youtube..wait..youtube? yup...youtube, aku akan play lagu Yuna decorate or tourist untuk tangkap mood kerja. ahaks. ini serius bukan main-main.

I’m all black and white inside
Monotonous from left to right
I decorate my house with things you love
Just in case you show up
In case you show up

Bila dah dengar part ni, hati manyak tenang habaq ang, so kerja pun mantap je. aku tak peduli jiran-jiran sebelah yang tengah dengar lagu Anuar Zain atau Tasha Mansahar.

Aku dan Dunia aku..ya ini dunia aku. Muzik dan Romantik Hitam Putih.




Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih