ni post happy-happy

Assalamualaikum

gua bersiaran di kafe YAB yg urban ala2 lim kok wing..gua baru je abes study and now nak rehat2 pala otak jap..da jam study 3 jam. malam ni gua happy sebab boleh focus study...haih ada org jauh tolong doa kan kot.aminn..subject gua malm ni teori2 politik dan gua baru je baca tentang teori politic from aristotle dan john locke..ohsemm siot.

study last minit ni..ada bagusnya..cuz semua yg kita baca serap masuk cepat je..but x cukup masa nak cover semua.tu je masalahnya.hehe..

macam entry2 lepas gua kalau nak dekat exam gua akan bagtau lagu apa yg gua layan...sem ni gua klau time study..gua akn layan lagu chistina perry dgn parachute..best2.music smooth je x serabut....

internet kat bilik aku ni...agak ohsemm sejak cuti ni.laju gak la...stakat nak download album...x yah tunggu satu hari..sikijap sja =)

thats all for tonite...sayang sangat sangap.

p/s : saya budak baik..and kamu pun baik juga =)

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih