KuGiRan...yeah!!!

Tadi dlm pkul 7.30 time tuh aku ada kat court futsal lagi tngh siap2 nak balik kolej..thn tiba2 cik reza natasha tipon telefon bimbit aku.."yen..pkul 8.30 kitorang nak gi jamming,nak ikut x?"...aku pun tanp segan silu.."ok saja". Than aku pun tumpang la tasha..firstly aku ingat hunny join skali..tp dia x dpt ikut sbb ada keje..zai dgn tasha ada je ada time tuh.."mana man?" zai tnya.. " aku x sempat nak ajak..aku sampai bilik pun dlm pkul 8 td..mandi n smayang magrib..ngam2 pkul 8.30" and aku pn mengarut2 dgn mereka2 ketika itu...than kitorang sampai friendly studio(changlun je)..minum2..pas2 tros jamming.ang biasalah..klau endless memory x sah klau xde lagu screamo..first lagu kay dgn aris nyanyi lagu farisha,

than diorang invite aku nyanyi potret kehampaan..argghh!! lamanya x scream..so my style of scream da ilang ckit sbb sebelum ni aku ilang sore..tp not bad la time tuh..aku bole scream gak la.tp cam cibai.haha..pas2 diorang bwk lagu confusion of lonely boy..kay lupa lyric and aku terpaksa sambung tugas kay...lgpun aku pun x ingat sangat part scream tu..ak just scream jek tp tatau la sebut apa.hahaha...kitorang da gelak2 da time tuh..but the show must go on(uiceh!!)..pas2 diorang bwak lagu tormented (it is one of my favourite song by killing me inside)..scream lagi sampai keluar anak tekak.

sejam pas2 kitorang klua dari studio..men sejam sudeh..x perlu lama2.than kitorang lepaking dkt yasmeen nasi kandar..port utk sesi bahan membahan lepas jamming..mlm ni aku kna trok dgn kupang n tasha..Tasha?why tasha? mlm ni tasha agak gile sbb dia kata baru clash..tp clash apa?aku malas nk tnya so aku ignore je apa dia ckp...tagline tasha malam ni " klau mcm ni la prangai ko..lebih baik masuk neraka tau x"..bangang punya cik tasha.haha...dlm pkul 11.30..kitorang pun bla...sampai je bilik aku tiba2 terfikir...ASSIGNMENT!!! to be continue...




SEBUH KISAH KLASIK UNTUK MASA DEPAN

p/s: aku tngah selsema time nih..n cik tasha plak x abis2 nya pasal gamba.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih