Cubaan Pertama

this is my first post and im new in this blogging world...why i create this thing??
actually dah lama aku minat nak wat blog..but..bila surfing internet jek mesti x de perasaan langsung nk wat blog nih..
tp aku suka baca blog..seriously..especially time hujan.sbb aku rasa baca luahan seseorang masa hujan..ada feel tersendiri..aku pun tatau nape,dibantu pula dgn alunan muzik screamo,punk,metal dan hardcore..feel tu bertambah-tambah.hahaha..suka sangat.
sblm ni ada gak wat blog..tp just blog dari myspace..tu je la.ada la dalam 4 post..than aku da kurang main myspace..bnda tuh stop mcm tu jek...
and now skrang aku nk start balik buat blog...mohon tunjuk ajar..

THREE CHEERS FOR SWEET REVENGE

p/s: dlm mood mencari model untuk photoshoot..

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih