Interview dan Trainee Manager


Assalamualaikum...

After habis gig tu dalam pukul 7..aku balik rumah terus sebab aku akan naik bas pukul 11.30pm nak pegi KL...sebab esok tu aku ada interview dekat pusat komuniti sentul. Mcam biasa bapak aku akan hantar pegi terminal bas...Subuh aku sampai hentian Duta, and bapak sedara aku datang ambik and aku pergi rumah dia kat Selayang..rehat-rehat sebab interview tu start pukul 10AM - 6AM. So, aku sampai Sentul dalam pukul 11 macam tu, sampai je baru aku tau..Jobs Malaysia buat walk in interview..banyak jugak company aku tengok from KFC sampai la Hartanah punya syarikat..tapi tujuan aku satu, pergi dekat tempat company yang panggil aku interview tu by email invitation. Actually banyak jugak la jawatan kosong untuk hari tu, tapi sayang tak ramai orang datang. betul la orang cakap..KL ni banyak kerja..just nak tak nak je. Aku terus pegi dekat company tu...dah serah certain document yang diorang nak aku terus masuk interview..ada la dalam setengah jam depa tanya aku macam macam..jawapan samada aku dapat ke tak jawatan trainee manager tu terus dapat time-time tu jugak...and the result is..............


ALHAMDULILLAH =)

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

berlagak padahal lembik