HJNXLMB 2013

Assalamualaikum, Allah Humma Solli Ala Muhammad Wa Aali Muhammad hei...last saturday ada show so called gig dekat Alor Star which is Hujan and Love ME Butch buat tour. so disebabkan dah lama aku tak pergi gig and ditambah pulak aku tak pernah lagi tengok Love Me Butch perform live depan mata. So aku usahakan diri aku pergi jugak gig ni. Aku beli tiket via online..and mula-mula aku fikir aku tak de gang ni. bosan gila layan gig sorang-sorang takde gang..tapi rezeki aku baik, abang tam tokey CPC BUNDLE and ada 2,3 orang lagi ember dia join gig tu, and also cousin aku..tapi tu semua aku jumpa dekat venue...so gila best. So boleh la aku simpulkan yang gig tu sumpah best..lagi-lagi love me butch, tengok wing meng which is guitarist diorang main gitar..pergghhh..meneleh bai...meneleh. suara Syarul yang power tu plak...yah..syarul has he own style..one of the power vocal in Malaysia. so aku tak nak tulis banyak..tengok la gambar-gambar kat bawah ni...=)                  



Before start..Getting ready
 

The Ticket




Love Me Butch




LMB vox..Syarul..he's awesome


This is Wing Meng LMB guitarist
Riot


Hujan


Crowds


AG COCO


My Friend...Noh

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

berlagak padahal lembik