this is the month..this is the day.

Allah Humma Solli Ala Muhammad Wa Aali Muhammad

Salam Ke atas mu duhai Aba Abdillah
Salam Ke atas para syahid di nainawar
Salam Ke atas kesucian mu Ya Zahra
Salam Ke atas duka padang Nainawar

10 Muharram pun menjelma
mengalir sebuah air mata
sebak hati kian terasa
bacaan maqtal pembuka jiwa

duhai pemuda pemuka syurga
aku tunggu kedatangan mu pada hari ini
aku tunggu sekalian keluarga mu pada hari ini
untuk bersama mereka dalam sebuah musibah

Para syahid yang dizalimi
terima lah air mata aku
kirimkan pada saiyidul wujud
agar baginda tahu, aku cintakan mereka

cinta, cinta, cinta
Merekah lah lambang percintaan ini
tapi pecintaan mereka dikhianati
dibunuh dicincang sang pendurjana hakiki (laknatullahi alaik)

Ya Mazlum, Ya Mazlum, Ya Mazlum
ku persembahkan jiwa ini
untuk hari ini
semoga ku peroleh syafaat dari Mu.

Assalamualaikum Wa Rahmatullahi Wabarakatuh


Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih

berlagak padahal lembik