Pada 'DIA' kita datang,Pada 'DIA' kita pergi.

Assalamualaikum dan salam serta solawat ke atas junjungan besar Abal Qasim dan Keluarganya...

Hari ni aku baru saja kehilangan seorang sahabat even aku tak terlalu rapat tapi kami selalu jugak contact dekat facebook gurau, mengarut dekat facebook.well tu semua memori sekarang dia dah pergi buat selamanya.Shahrilen Shahrul Anuar aku kenal dia tahun 2009..time tu arwah jadi model photoshot.orangya cantik,baik,sporting..dan macam-macam lagi.

And baru-baru ni seorang kawan aku bagitau yang Lyn sakit Kanser and aku prasan badan dia mmg cekung gila makin kurus.

Tadi dalam pkul 1 member aku kol aku..dia bgtau Lyn dah meninggal..terkejut aku tapi hati aku sebelum ni memang dah rasa macam tu sebak,sedih macam-macam ada la sebab aku tau penderitaan dia sebelum ni. Lyn meninggal time tengah tido dekat rumah dia..haih.

Lyn..aku harap kau tenang-tenang saja di 'sana'..
aku akan doakan kau bahagia kat 'sana'
bersama orang2 yang baik.
KAN KU PEGANG ERAT MEMORI KAU DAN AKU.

*takziah untuk lyn sekeluarga..

Comments

shahronnizam said…
al fatihah sudah 5 tahun berlalu

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih