Pura pura sibuk

Assalamualaikum

well...pesta konvo dah start.and bermulalah kesibukan tahap gaban aku nie...coz aku ni sekretariat konvo under aktiviti.perasmian pesta konvo itu hari mmg awesome la..and aku join perarakan utk aktiviti kami which is gempak xtreme zone...haha.dapat sambutan woo...bangga jugak la.

petang sebelum perasmian aku pegi la lepak dekat stadium..tngok2 apa depa buat..tiba2 aku nmpk member lama aku..terus aku jerit "wei noh...!!" dia mcm terkejut nmpk aku...pastu terus we all salam2 macam celaka...and noh macam biasa la..suka carut2..haha.semua orang kat ctu pelik tngok ku rapat semacam je dgn noh...and semua mula terhegeh2 nak tau mcm mna aku knal noh.hehe....rahsia!!!!

masa aku lepak dgn dia...aku ckp la dekat noh.."weh..mlm nie ko nyanyi satu lagi nie boleh x?" "cakap je lagu apa ko nak aku main"..gua da senyum2..."lagu kotak hati..gua nak tuju kat x-girlfriend gua"hehehe...noh pun tumbuk2 aku.."oh ada2,orait xde hal" sambil2 tu crew2 hujan tngh sound check kat khemah band.

and masa hujan wat sound check depa main lagu dikala bulan bermain biola..wah lagu itu..puisi selamat malam yang aku pernah bagi kat aeefi.haha...noh nmpak gua dah ting tong dgn itu lagu..dia gelak2 je dari jauh..siot punya noh.

and malam tu hujan wat show dgn awesome sekali..student? ohh..bagai nak gila..terutamanya aku...sangap show la.haha.aku dipandang jelik ketika itu oleh budak2 yang x tahu apa2 pasal dunia bawah tanah dan x tau pasal dunia aku.mana x nya dah mcm org gila aku layan lagu hujan.hehe.g mamfuss.

masa diorang nak balik..aku sempat salam2 dgn semua crew..masa salam noh..tiba2 dia nmpk sweater yg aku pkai.."wei pukimak baju old skool la sial..aku nak,aku nak." "hahaha...x dapat la der,mna mau cari sweater rare nie.." pastu noh dari van dia gigih nak curi sweater aku pakai berlaku sedikit pergelutan sambil2 tu aku mencarut2 dekat noh..semua dah gelak2 da time tu.

fuh..best malam nie..berpeluh aku.sweater,baju habis semua basah...and yang paling penting hujan ada main lagu "kotak hati" kot.ditujukan kahs untuk...haaaa.tu la dia.


till next time**

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih