Suddenly

Assalamualaikum n solawat

yeah...aku dah ada kat uum.actually da 2 ari kat cini..semalam aku and kawan2 pegi beraya rumah k-un dgn abg mie...abg mie baru lepas operated je..hmm..semoga cpt sembuh abg mie. than lepas tu kitorang x tau nak buat apa da...x tau nk pi mna...hilang arah tuju...jam pkul3..awal lagi nie...after bincang2 dgn yg lain2..so we all decide pegi jitra mall..pegi cuci mata dgn windows shopping.disebabkan tngh berjimat..coz aku xdpt ptptn lagi aku keluar dari jitra mall dgn tgn kosong.lepas tu we all pegi la makan dkt joe cendol..sampai2 je kat ctu..suddenly i saw my gangster..omg,omg..should i tun away,or keep doing macho.blur2...so aku yg lapa ni.tros hilang selera makan.why?why?why? jiwa kacau kot.hehe.aku tngok jam pukul 8..damn x smayang maaghrib lagi nie.aku pun pi la jumpa mamat kat kaunter bayar tu..tnya dia surau kat mna.hehe...pastu terus balik changlun..pe lagi karok..but ada yg pegi men boling.penat gila kot.

...............x tau nak crita apa..........otak jam dan sedang tidak kreatif................nnt2 la gua sambung.till than.=)

p/s : love "my ganster" everyday

No comments: