Walimatulurus dan makan bola

first of all i would like to say thank u for nothing to everybody..and of coz thanks to tun dr. mahathir coz sudi baca blog saya nie (FAKE LA!!!)hehe...

well..kitaran hidup ini ialah -->

1. pagi2 gua da kna mara sbb bgn lewat bcoz we all smua nk g knduri kat tepeng..

2. aku ada 3 kenduri arini...kat taiping,dkt jabatan penjara and dkt langgar..yes of coz perut aku kenyng n aku balik rumah aku sakit dan tros pegi berak sebanyak 3 kali..satu kenduri satu berak..haha..bangang!!!

3.pkul 7.30 td ada game south korea vs. Greece and expect game ni seri sbb dua2 team terror..but Korea mnyerlah gile lah babi dlm game ni and diorang menang 2-0..pergh!! and smngat asia ada dlm diri aku nie haha...of cos la park ji sung ada score..second goal..mmg awesome la dia tu.


4. kejap lagi pkul 2.30 nk tngok england main plak...ye..saya sokong england dan untuk pengetahuan..saya x mnyokong argentina..full stop!!..haha..

so..aku nk rehat2 jap...pas2 nk g on tv pkul 2.30pagi buta nie...so see yah!!!

p/s: namminamma samarewa...this time for africa.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih