Saat itu pun bermula

arini aku bgn 10.30pagi..kira awal la tu.hehe..tu pun mak gua gerak sbb dia nk gi rumah tok su aku dkt tandop..nk amik minyak apa entah..aku mengiyakan je la coz mamai lg time tu..tiba2 aku nekad nak ke tv tros...why2??haha..pasai mlm td aku x tngok konsert kick off world cup..ngantuk punya pasai..lgpun aku tau mesti ada ulangan..mls aku nk bejaga smpai 2,3 pagi.aku pun terus mnuju ke alam 805..tngok2 ada ulangan hehe..best2..yg tngh perfom time tu..juanes penyanyi mexico and of coz dia bwak lagu la camisa negra..my faveret tu...actually aku nk tggu shakira pefom and aku tau mesti dia pefom last skali..sbb dia yg bwak lagu official world cup..da 2 kali da sejak world cup 2006..maybe org suka suara dia yg stylo nk mampus..and lagu this ime for africa mmg sesuai utk dia..smentara nk tggu minah tu..aku g mandi dulu...da settle semua gua tngok balik tv..oh yeah..right time..shakira pnya pefomance skrang nie..meriah habis smpai gua pun nyanyi sama gak.haha...

***

lepas gua smayang jumaat..smpai umah tros on9 fb..tngok isu semasa..wakaka..xde kna mngena fb dgn isu semasa..tp kadang2 tu ada gak bila sumone rite sumthing interest dkt wall diorang.pas2 tiba2 gua tringin nk tngok gmba kak fynn dgn suami dia tri..gua pun pegi la mnyelami dunia peri cenderawasih..hehe..tngok album hidup bersama mati berdua..gmba diorang cool gila..thats why aku suka tngok.hehe...pas2 aku pun mula mencari cari blog mereka2 yg aku rasa best..cari punya ari..ada la jumpa 2,3 org yg tulisan dia not bad la.aku suk baca pasl hidup org..seronok..and selalu aku akn baca dari entri mula2 sekali blogger tuh..sampai x larat n give up(klau byk sgt)..baru gua stop. Pas2 aku pn bukak la blog aku ni..konon2 nk update la..hehe.than aku tngok da ada tmbh sorang follower..aik sapa nie??ini satu kemajuan haha....chee-bye!! rupa-rupanya adik angkat kesayangan aku..azie.ho..and follower aku pun mnjadi seramai 3 org.hahaha..bila nk bertambah ni..

***

and sekarang ni gua bru je lepas tngok world cup td..mexico vs s.africa..first half boring..tp second half..pergh..best gila serangan bertubi2 olh dua2 pasukn..taihaule(skema je ayt ats nie..mampos la!!!) kputusan seri mexico 1 s. africa 1...sapa la bakal juara tahun nie..HARI ESOK SIAPA YANG TAHU...

haih tadi gua x ngantuk..skrang gua da ngantuk..n time to sleep bebeh..heeeeee.......

*senyum dan mata da berat*

p/s: esok gua ada 3 kenduri...makan!!!buncit!!!uuuyeah!!!

Comments

h a m h a m said…
haha. aku laa follower 1st ank kan? bgga bgga :D
haha...ye kamu lah org nye..

Popular posts from this blog

Ini Kisah Aku : Gadis Russia, Aku Ok!!

Istiqarah Dengan Quran Dan Tasbih